sobota, 26. september 2009

Izlet na prelep jesenski dan in prvo pranje perila


Danes je bil v Brnu neverjetno lep, sončen, barvit jesenski dan..zaro smo se z Grkom in Poljakinjo odločili, da moramo NUJNO na kakšen izlet ali kaj podobnega. Odločili smo se za ZOO, ker je zaenkrat še dovolj toplo, pa če sem v zadnjem letu bila že v 3 različnih, zakaj ne bi šla še v četrtega? Presenetila me je neverjetna urejenost živalskega vrta. Vse je tako čisto, po Zoo-ju pelje vlakec in so potke lepo tlakovane, vse je pregledno, imajo sicer manj živali kot v Brnu, so pa tako lepe in lepo oskrbovane...Danes me je zelo presenetila neverjetna inteligentnost šimpanzov. Ženska, ki jih je hranila, je pomarančo vrgla na rešetko, ta pa je tam tudi ostala. Šimpanz je splezal in začel s prsti bezati pomarančo do rešetk, kjer je bilo dovolj prostora, da je lahko padla dol. Res prav neverjetno. In kako so neke druge opice sedele in jedle...verjamete ali ne, prav tako kot človek! Res je bilo zanimivo. Nekaj 100 metrov pred vhodom v zoo, takoj po izstopu z tramvaja sem odkrila neverjeten kotiček za relaksacijo. Čisto me je spominjal na ljubljansko Plažo! :) Tam smo se vsi trije tudi usedli, ko smo odhajali z kosila proti domu. Ja, našli smo restavracijo, kjer je postrv neverjetno dobraaaaa! Njami, njami! :) In stane le dobrih 6€! :) Res zakon! V živalskem vrtu imajo raznorazne živali. Res je lepo vse skupaj! Včeraj pa sva z Mariano oprali prvo perilo in verjemite ali ne, vse je ostalo enake barve :) Hehe...Jutri pa se znova obeta nov dan, in praznovanje mojega rojstnega dne...sicer ne bo tako kot z vami, zagotovo ne, bo pa vseeno dobro, ker so tile "folkci" tle prou zakon, cimra je pa res taka "đekica", da mi bo zihr hudo, da jo bom mogla kr spustit! Pa ja..obvlada pojlščino, ruščino, ukrajinščino in bolgarščino...:) Je skoraj že poliglotka ;) Ja mislim, da bo to za danes vse. Spomnite se name, pišite mi kaj...zdaj ko imam češko številko vam bom lažje odpisovala nazaj. Seveda sem obdržala mojo slovensko številko, ampak sem morala kupiti nov telefon, tako da če ga bo čez pol leta kdo potreboval, naj mi kar pove! :D

Zdaj pa grem..novim dogodivščinam naproti!

Mislim na vas vse, veliko, dost in fajn! :) ***

1 komentar:

  1. I like:) Čist si navdušena nad opicami:) hmmmm

    Enga lupčka s Štajerske***

    OdgovoriIzbriši