sobota, 19. september 2009

Prvi dnevi in vtisi...

Takole...hm...kako naj začnem? Brno...mesto umetnosti, zgodovine in neverjetno prijaznih ljudi, študentu prijaznih cen, novih izkušenj in raziskovanj...to so moji prvi vtisi. Kljub temu, da je mesto "le" na češkem, sem pričakovala veliko manj. Zanimivo je, koliko stvari se odvija na glavnem trgu v centru! Tudi če hodiš le po ulicah v bližini gledališča, slišiš, kaj se v njem odvija. Stavbe so zelo lepe in obnovljene, zelo pa sem bila presenečena nad čistoto mesta :) Aia za shopaholike...tudi tu so trgovine kot so h&m in C&A in dm spar in tako dalje, nakupovalni center pa je takoj pri glavni postaji in je velik probližno toliko kot naš city park ;) Ja, tudi ikeo imajo in vodafone in miljone različnih knjigaren, katere me še čakajo :) In nenazadnje milijon fast-foodov, ki pa na žalost po večini niso odprti tako dolgo kot v Sloveniji. Tu imajo neki zanimivo pijačo, ki se imenuje "burčak", je pa to neka mešanica mošta in vina in okus je prav tak. To je pijača, katero se tu pije med aprilom in oktobrom. Mislim, da me čaka še ogromno novih stvari in doživetij :)No...to je zaenkrat vse, čisto na kratko. Jutri grem po mestu, malo fotografirat, da mi boste nevoščljivi kako lepo je tu ;) Čiv buc baaaaav!

2 komentarja: